Nytt kapittel. Nytt band. Trondheimsnatt på Sverresborg 2027. ????
Stein Vanebo og Trondheim Stage spurte om det kunne skje igjen. Og da jeg ringte Violet Road og The Impossible Green, sa begge ja.
Nå er vi ti mann og kaller oss Åge og Svarttrosten.
I dag var vi i studio og spilte inn den første sangen, «Femten tusen år». Singelen kommer 21. august.
Og 7. august 2027 er vi tilbake på Sverresborg.
Stein Vanebo og Trondheim Stage spurte om det kunne skje igjen. Og da jeg ringte Violet Road og The Impossible Green, sa begge ja.
Nå er vi ti mann og kaller oss Åge og Svarttrosten.
I dag var vi i studio og spilte inn den første sangen, «Femten tusen år». Singelen kommer 21. august.
Og 7. august 2027 er vi tilbake på Sverresborg.
- Category
- ÅGE ALEKSANDERSEN
Commenting disabled.

